Pff… am ajuns și la Conferinţa Beauty&Wellness

În urmă cu o săptămână și un pic am primit o invitație la Conferinţa Beauty&Wellness, eveniment pe care îl urmăream de ceva vreme și la care îmi doream să particip. Ghinionul a făcut ca în acea perioadă să fiu internată în spital, însă acesta nu a fost un impediment în a ajunge la conferință.

eve-1

Dacă îți dorești ceva cu adevărat obții, deci așa am procedat și eu. Tot ce a trebuit să fac a fost să obțin o învoire de câteva ore pentru a merge la conferință. Wow … deci eram în stare să fac orice pentru a nu lipsi de la eveniment, îl urmăream de ceva vreme și nu puteam lipsi nici cum.

Sâmbătă, cu câteva minute bune înainte de 10 am ajuns la Palas, sala Rossini, unde a avut loc întâlnirea în cadrul căruia speakerii Paul Pădurariu, Tedy Necula, Cristina Chiriac, Aurelian Ion, Mihaela Stroe, Daniela Palade Teodorescu au adus în fața noastră povești personale care le-au motivat într-un anumit fel viața.

eve

În cadrul Conferinţei Beauty&Wellness, ediţia II, cu tema Echilibru. Armonie. Fericire, eveniment organizat de Corporate Business Events, cei șase speakeri, adunați de peste tot, au reușit să ne conecteze la poveștile lor personale inspiraționale și să ne dezvăluie cum să:

  • Ne sporim fericirea ;
  • Ne imbunătățim starea de bine;
  • Ne înțelegem emoțiile;
  • Ajungem la armonie de la interior la exterior;
  • Atingem echilibrul în viața personală și profesională.

Discursurile motivaționale și inspiraționale din întreaga activitate a speakerilor prezenți la eveniment m-au provocat încă o dată la a înțelege mai bine ce înseamnă pentru mine echilibrul, armonia și fericirea. Ideea ce mi-a rămas cumva „întipărită” în minte a fost aceea că fiecare dintre noi trebuie să se descopere pe sine, după care poate spune că este fericit.

eve-2

Amintirile cu care am plecat acasă sunt acele câteva replici ale fiecărui speaker pe care le-am considerat importante și mi le-am notat în agendă, dar și o poză alături de membrii Kooperativei 2.0, alături de care am fost prezentă la eveniment.

Acum, dacă stau bine și mă gândesc, încercarea mea de ajungând la conferință și realizarea acestei dorințe poate fi descrisă ca fiind o dorință devenită realitate, care până la urmă a reușit să îmi inducă și mie o stare de fericire….. mi-am împlinit un vis.

 

Lasă un răspuns

