În 21 ani vor face și nunta de aur …

În urmă cu 4 ani, părinții mei au sărbătorit 25 de ani de la căsătorie, având astfel posibilitatea sărbătoririi nunții de argint a acestora. Evenimentul a fost în totalitate organizat de mine și fratele meu, noi fiind aceia care am pus pe hârtie, cât și în practică tot ce a însemnat petrecerea, de la cel mai mic până la cel mai mare detaliu.

nunta.jpeg

Petrecerea a fost un adevărat succes, ba chiar de atunci împreună cu Radu am mai participat la organizarea unor nunți, a unor prieteni care se pare aveam nevoie de ajutorul nostru, fiind tineri șii fără experiență. Dintre toate petrecerile la care am participat, dacă ar fi să aleg un loc care mi-a plăcut cu adevărat, acela ar fi Restaurantul Citroniers, situat în incinta Hotelului Domenii Plaza, din București. Restaurantul Oliviers, alături de Citroniers se află în incinta Hotelului Arc de Triomphe, respectiv Hotelului Domenii Plaza, care la rândul loc parte din primul lanțul de boutique – hoteluri din România, Residence Hotels.

restaurant-5

 

Ideea de a organiza o petrecere acolo ma încântat atât de mult că deja m-am și gândit unde voi organiza nunta de aur a părinților mei, la Restauratul Citroniers, bineînțeles. Wow … deja am început să îmi fac planuri în legătura cu ceea ce se va întâmpla peste 21 de ai. Important e că am identificat locația că de restul avem timp să ne ocupăm, ba chiar avem timp să ne mai și specializăm, prin experința câștigată la nunțile la care vom participa.  Ceea ce mai  știu încă de pe acum este faptul că nunta va fi una cu specific tradițional, fiind vorba despre persoane ce au o anumită vârstă și care țin la tradiții și lucruri care au aparținut cândva vremii lor. Ideal din punctul meu de vedere ar fi ca petrecerea să aibă loc într-un loc mai special față de cel de acum câtiva ani, motiv pentru care am și ales Restaurantul Citroniers.

restaurant-1

 

Principalul motiv pentru care am ales această destinație a fost acela că Citroniers își satisface clienții până la cele mai înalte stardarde de exigență ale pasionaților pentru artă culinară.  Meniul este diversificat, fiind alcătuit atât din specialități tradiționale cât și rețete internaționale ce sunt însoțite pretutindeni de o bogată selecție de vinuri premiate și apreciate. Ideea de a avea parte de un meniu sănătos, bio și selectiv în același timp a fost punctul forte în alegerea acestei destinații. Un alt detaliu de care am rămas surprinsă a fost faptul că ingredientele folosite în bucătăria Restaurantului Citroniers sunt de la producători locali sau din serele proprii.

restaurant

Îmi este greu să organizez și în mare petrecerea ce va avea loc peste atâția ani, însă ceea ce știu sigur pe lângă locație, este faptul că meniul de nuntă va conține o porție de cotlet de vițel sau muschiuleț de porc împănat (fiecare invitat va avea posibilitatea de a alege), una de sărmăluțe cu mămăligă, câțiva papanași ce se vor servi ca o gustare între felurile principale și bineînțeles, nelipsitul tort de ciocolată.

Rafinamentul restaurantului Citroniers este pus în valoare de  experiența gastronomică desăvârșită a personalului ce se împletește armonios cu o servire impecabilă.  Citroniers, un biorestaurant București Residence Hotels, este un loc ideal în care arta culinară, tradiția și eticheta sunt apeciate. Restaurantul se diferențiază de celelalte în care am mai fost prin intermediul ambianței liniștite, intime și relaxante, de care am rămas suprinsă.

restaurant 4.jpg

 

Destinația nunții de argint a părinților mei s-a decis și se pare că va rămâne bătută în cuie, atâta timp cât  restaurantul are o capacitatea de 80 de locuri, iar Terasa Astrodom 100…. perfect pentru câți invitați bănuim că o să avem la petrecere. Momentele de la petrecere nu vor fi uitate de niciodată de invitați datorită acompaniamentului muzical discret creat de pianul ce va crea o atmosferă relaxantă pe parcursul acelor ore petrecute în restaurant.

Sper din tot sufletul ca restaurantul să păstreze toate aceste detalii enumerate mai sus, inclusiv cadoul pentru miri, că doar na, părinții mei vor fi din nou miri, poate chiar va fi și mai substanțial.

restaurant-2

Dacă părinții mei nunta la Restaurant Citroniersde vor avea, peste 21 de ani cu un cadou pentru miri se vor lăuda !!!

 

Acest articol este scris pentru SuperBlog2016.

2 gânduri despre &8222;În 21 ani vor face și nunta de aur …&8221;

Lasă un răspuns

