Teritoriul meu … shoppingul

Hmm … mai sunt doar câteva ore și Black Friday sosește. De câteva zile tot urmăresc site-ul Zorile Store și nu reușesc să mă hotărăsc asupra ceea ce o să îmi cumpăr în mai puțin de 24 de ore. Probabil că până la urmă am să optez pentru o pereche de papuci, că tot zilele acestea a nins și picioarele mele au nevoie de protecție și căldură totată. Deși pe site sunt disponibile mai multe modele de cizme și ghete, perechea de papuci care cred că mi s-ar potrivi sunt cele Skechers, mai ales că au și mărimea mea, 36.

zorile

Perechea de cizme care mi-a atras atenția, din punctul meu de vedere pot fi purtate atât pe o vreme ca cea de acum, cu zăpadă, dar și în perioada în care zăpada dispare și frigul își lasă încă amprenta asupra noastră. Având în vedere faptul că  cizmele sunt un pic mai înalte, acestea pot fi purtate și cu o fusta și ciorap, sau cu o bluză mai lungă și colanți. Variante de a le purta sunt, ideal e să identifici perechea potrivită și să te simți confortabil în ea.

Acum, că am reușit într-un final să mă decid asupra unui produs de pe Zorile Store, cred că îmi va fi mai ușor să aleg și altele, având în vedere că pe 18 magazinul va da startul celei de-a cincea ediție a „Eclipsei de prețuri”. Campania ce va începe mâine va aduce reduceri de până la 60% la toate categoriile de produse de pe site.

zorile-2

După cum se vede astăzi o să am ceva treabă, trebuie să mă decid ce vreau să îmi cumpăr de Zorile Store, că între timp se pare să mi-a mai trecut o super idee prin minte, să i-au și celor dragi câte un mic cadou. Sărbătorile se aproprie și trebuie să le ofer celor apropiați câte un cadou, oricât de mic ar fi.

Ideal ar fi să profit de această oportunitate, mai ales acum când în cadrul ediției „Eclipsa de prețuri” Zorile Store oferă reduceri de până la 60% la toate categoriile de produse de pe site. Wow …  cu banii cu care azi cumpăram un produs, mâine am varianta de a cumpăra mai multe, depinde de ceea ce am eu nevoie și care vor fi reducerile pe site. Fie cum o fi, eu nu voi rata acestă oportunitate de a cumpăra cadouri eftine pentru cei dragi, dar și pentru mine, deși îmi e destul de greu să mă decid.

zorile-1

Zorile Store în câteva ore voi vizita și de grija cadaourilor voi scăpa.

Lasă un răspuns

