Cumpărăturile se fac online

Încă de când mă știu, ținuta pentru mine a avut un rol important în viața mea, probabil un rol decisiv avându-l sfaturile primite de la mama și bunica, care mereu aveau grijă de aspectul meu. Probabil că o dată cu trecerea timpului vestimentația începe să dețină un rol important în viața fiecăruia dintre noi, motiv pentru care și eu am început să devin mai atentă la modul în care mă îmbrac.

cele-mai-bune-sfaturi-primite-de-marii-directori-ai-lumii

În timp, probabil că fiecare dintre noi începe să își „croiască” propriul stil vestimentar, așa cum am făcut și eu de fapt. O dată cu trecerea anilor, am început să îmi aleg singură hainele și să le combin în același timp. Recunosc, că deși am crescut, uneori mai simt nevoia unui sfat, pe care îl cer  cu mare încredere mamei sau bunicii, așa cum am făcut mereu.

answer-4

De când mă știu, singura regulă de care am ținut cont în ceea ce privește îmbrăcămintea mea a fost aceea de mă simți confortabil și în largul meu.  Indiferent că adopt o ținută elegantă, office, lejeră sau tinerească, încerc să folosesc diverse elemente care să mă facă să mă simt în largul meu. Dar totuși, dacă ar fi să fac o ierarhie a ținutelor pe care le tot îmbrac, în top s-ar clasa ținutele lejere, alcătuite dintr-o pereche de blugi, o bluză sau cămașă și o pereche de papucii cât se poate de confortabili.

answer.jpg

În urmă cu câteva zile, în timp ce mă uitam pe answear.ro, că acum ,mai nou, îmi fac mai toate cumpărăturile online, că prin magazine numai am timp să umblu, am identificat o serie de articole vestimentare care mi-au atras atenția. Primul articol ce mi-a atras atenția a fost o bluză pe care tare mult aș vrea să mi-o cumpăr, unul dintre motive fiind acela că poate fi combinată cu mai multe articole, rezultând astfel diverse ținute ce pot fi purtate la diferite evenimente.

answer-3

Bluza de culoare mahon s-ar asorta perfect cu o vestă de blană , de o culoare deschisă, o pereche de jensi tăiați și o pereche de pantofiori, în funcție de sezon.Dacă stau bine și mă gândesc, nu ar fi rău dacă aș asorta acestă ținută cu un palton  și o pereche de cizmulițe că tot a venit iarna, și frigul nu ne lasă să umblă prea dezbrăcate.Hm … da , aceasta este o ținută cu care aș ieși în orice moment din casă, unul dintre motive fiind acela că mi se par elegantă și se poate potriviti mai multor evenimente.

answer-1

Ba mai mult, aș îndrăzni să port această bluză și alături de o pereche de blugi și o pereche de teniși sau converși, acuma na, depinde și de locul în care urează să merg. Recunosc, eu mereu am fost adepta bluzelor, cămășilor și blugilor, astfel că ori de câte ori ies din casa, cel puțin una dintre aceste piese vestimentare nu îmi lipsește.

answer-2

De când am descoperit answear.ro, mereu am avut tendința de a căuta un accesoriu vestimentar și de a comanda trei, în ideea că mereu pe site găsești lucruri care ți se potrivesc și pe care cu siguranță nu ai cum să eziți a le cumpăra.

 

Acest articol este scris pentru SuperBlog2016.

Lasă un răspuns

