Mesajul greu de înțeles

De-a lungul timpului Planeta Pământ a avut parte de atât de multe dezastre naturale  …. cutremure, inundații, eclipse, tzunami care parcă au prevestit un fenomen ce avea să se întâmple, invazia extraterestră. Pământul a fost invadat de 12 nave spațiale, răspândite pe cele 12 meridiene ale continentului.

film-5

Hmm …. da, interesantă povestea de început a filmului  (din câte am văzut în trailerul filmului) Primul Contact, un thriller SF care se pare că mi-a atras atenția, ba chiar ma provocat a mă gândi ce aș fi făcut eu dacă aș fi fost în locul actriței Amy Jeremy. Dr. Louise Banks, rolul deținut de aceasta, a fost acela de expertă în lingvistică, ce trebuia în numai 2 zile să descifreze limbajul extratreștilor.

Cum tot timpul am fost adepta provocărilor și cum nu am ajuns la cinema pe 11 noiembrie 2016, gândul mi-a zburat la ce aș fi făcut eu dacă aș fi fost protagonista filmului și ce cale de comunicare cu extratereștii aș fi ales. Hmmm, dificilă misiune, dar palpitantă în același timp.

film-3

Apropierea dintre mine și ei probabil că ar fi foarte dificilă datorită faptului că aceștia vor avea tendința de a fugi de mine, gândindu-se că vreau să îi atac. Primul lucru pe care am să îl fac va fi acela de a ajunge cât mai aproape de ei, prima intenție fiind acela de a ridica mâinile pentru a înțelege că nu am de gând să îi atac. Imediat ce aceștia vor înțelege intenția mea, am să revin la ei cu niste planșe și markere pentru a încerca să aflu scopul lor.

Prin intermediul cuvintelor nu avem cum să ne înțelegem pentru că sunt convinsă că vorbim limbi diferite, prin mimică sigur îmi va fi greu să îi înțeleg, fața lor e neschimbată, iar corpul lor rece nu cred că îmi poate oferi multe informații. Prima schemă pe care voi încerca să o desenez va fi aceea a navetei lor ce aterizează pe pământ, în jurul căruia voi face 1000 de semne de întrebare, un semn care sunt convinsă că îl știu și îl folosesc și ei. Imediat ce desenul meu va fi finalizat le voi înmâna markerul îndemnându-i să reacționeze într-un fel sau altul la cele desenate de mine.

film-2

În speranța că reacția extratereștrilor va fi conform planului meu, o să aștept un feedback de la ei, aceștia fiind din punctul meu de vedere o specie pe care am considerat-o mereu a fi prietenoasă. În speranța că vor înțelege mesajul meu … aceștia tot prin intermediul unui desen îmi vor explica motivul pentru care au „invadat” pământul, deși sunt convinsă că au avut un motiv bine întemeiat. Speranța mea cea mai mare este aceea că extratereștii au venit pe Pământ doar pentru a se împrieteni cu noi, în ideea că în timp am putea face „un schimb de experință”.

film-4

Împrietenirea mea cu extratereștii, va presupune aflarea planului acestora în ceea ce privește invazia Pământului, dar și accea de a face o călătorie pe planeta lor.Ar fi o adevărată provocare pentru mine, dar și o experință la care nu aș fi visat niciodată. Atâta timp cât ei au avut curajul de a veni pe Pământ pentru a ne descoperi și a se împrieteni cu noi, de ce să nu reacționam și noi la fel. Am să încerc să sparg gheața și am să încerc să invadez și eu planeta extratereștilor, în cazul în care aceștia acceptă propunerea mea.

Dacă extratereștrii mă vor accepta cu siguranță planeta acestora voi vizita.

 

Acest articol este scris pentru SuperBlog2016.

Lasă un răspuns

