Pe ultima sută de metri …

Internetul fie că vreau sau nu, astăzi face parte din viața mea, uneori fiind chiar dependentă de el. Timpul, pentru mine cel puțin, este limitat și nu îmi ajunge niciodată, motiv pentru care de cele mai multe ori apelez la internet pentru a-mi rezolva problemele. Conexiunea la internet a devenit o necesitate, ocupând un rol important în viața fiecăruia din noi. Astăzi internetul este considerat măsura evoluției culturale și tehnologice, dar și principala sursă de informare și comunicare.

internet-2

În urmă cu un an, ştiind că mai toată ziua sunt cu ochii în calculator, o bună prietenă mi-a sugerat să îmi fac blog, propunere pe care am acceptat-o cu mare drag. Întotdeauna am fost adepta provocărilor și a lucrurilor noi, motiv pentru care nu am dat cu piciorul acestei oportunităţi. Primele articole au fost adevărate provocări, îmi aduc aminte că la unul dintre ele am lucrat mai bine de o săptămână, și mulțumită de el tot nu am fost.

Bloggingul a fost inițial o provocare, care în timp s-a transformat într-o pasiune ce treptat am devenit dependentă. Timp să scriu articole nu am decât seara când mă întorc de la serviciu, motiv pentru care uneori ajung să postez articolele pe ultima sută de metri. Interesant este faptul că unori pentru a-mi scrie articolele renunţ şi la a o mai ajuta pe mama la treburile casnice.

internett

 

Întâmplător sau nu, zilele trecute când căutam o nouă competiţie în care să mă înscriu, am descoperit  provocarea celor de la D-Link, care se pare că împlinesc 30 de ani de la înfiinţare. În industria IT şi nu numai, brandul D-Link este cunoscut „constructor” de produse tehnologice, motiv pentru care produsele D-Link se găsesc la AltexeMagFlancoPC GarageEvoMag sau cel.ro. În timp ce citeam despre campania iniţiată de D-Link, gândul mi-a zburat la ultimul articol scris despre importanţa tehnologiei în viaţa de zi cu zi. Înregistratea articolului într-o competiţie a fost o adevărată peripeţie. Articolul respectiv mi-a „mâncat” ceva timp (fiind necesară o documentare prealabilă) motiv pentru care eram dezamăgită dacă nu reuşeam să mă înscriu în competiţie.

internet-3

Imediat ce am terminat de scris articolul şi de identificat imaginile aferente acestuia, am zis să îl postez pe blog, după care să îl înregistrez pe pagina competiţiei. Articolul l-am postat pe blog, următorul pas fiind acela de al înregistra în competiţie link -ul la care îl putem găsi (ce făcea trimitere direct către blogul meu unde era postat articolul). Dar ce să vezi, picase internetul, motiv pentru care nu mai puteam înregistra articolul în campanie. Intrasem în panică, mai aveam mai puţin de o oră şi expira termenul de înregistrare a articolelor.

Dar ce să fac, era deja târziu să sun la firma de internet şi să le cer cont de ce nu am eu internet. Dar inteligentă cum sunt, în ultimele 10 minute prin minte mi-a trecut o super idee … mi-am conectat cu telefonul la net şi imediat am înregistrat articolul în competiţie. Ca să vezi, întâmplarea a făcut ca după atâtea „chinuri” să şi câştig un premiu cu acest articol ce mi-a creat numai peripeţii.

internet-4

În ciuda celor păţite nici acum nu m-am lecuit, tot pe ultima sută de metri postez articolele, deşi această întâmplare ar fi trebuit să îmi fi fost învăţătură de minte. Cu alte cuvinte, orice întâmplare oricât ar fi ea de urâtă, poate fi văzută ca o învăţătură, mai ales să aceasta a avut şi un happy end.

Articolul eu la timp l-am postat….un premiu am câştigat!!!

Lasă un răspuns

