O casă colorată

Familia, după părerea mea este cea mai de preţ comoară a fiecărui om. Iubirea, afecţiunea şi grija pe care aceştia mi-o poartă ma va face mereu să rămân alături de ei, motiv pentru care şi astăzi locuiesc în casa părinţilor. Întotdeauna am fost alături de părinţi şi fratele meu, unul dintre motivele pentru care tot timpul noi ne ajutăm şi ne susţinem reciproc. Relaţia dintre noi este una mai mult de prietenie, motiv pentru care ne înţelegem şi colaborăm foarte bine cu toţii.

untitled

Un exemplu concret îl constituie faptul că în urmă cu ceva timp, mama simţind nevoia unei schimbări în casă a venit la mine şi la Radu şi ne-a întrebat ce poate face ea în acest sens. Amândoi am venit cu câte o propuneri, dar se pare că până la urmă a mea a fost cea acceptată. Prima ideea ce mi-a trecut în acele momente prin minte a fost aceea de a aşeza pe prin casă ici pe colo tambureţi multicolori şi scaune moderne, în ideea de a înviora cumva atmosfera din casă. Casa noastră era lipsită de viaţă din punctul meu de vedere, mama achiziţionând pentru amenajarea ei doar lucruri gri, albe şi negre, pe care a încercat atunci să le combine într-un anumit fel. Ideal ar fi fost să îi fi spus  că avem nevoie și de o mobilă living, dar am zis să las pe altădată.

tambur

În timp ce îmi închipuiam deja cum va arăta casa plină de tambureţi, m-am gândit că nu ar strica dacă aş încerca să fac şi alte modificări. Pereţii casei erau atât de goi, încât i-am propus mamei ca în fiecare cameră să cumpere câte un ceas de perete, care până la urmă are şi o altă utilitate decât cea de decoraţie. Alături de acestea montarea unor aplice ar ajuta la luminarea camerelor casei, care până mai acum ceva timp era foarte întunecoase şi lipsite de viaţă. Atmosfera din casă era una monotonă, pricinuită din punctul meu de vedere de lista culorilor care i-ar fi redat casei un pic de viaţă.

tambur-2

Wow, mama a acceptat să facă aceste modificări fără a comenta nici cum, motiv pentru care am încercat să mai insist cu o investiţie pe care nu ştiam sigur dacă o va accepta sau nu. Indiferent că ea vroia să recunoască sau nu, casa noastră avea nevoie de mobilă modernă, investiţie despre care i-am spus mamei că poatet fi făcută în timp. Imediat ce va termina cu mobila, îi voi sugera să cumpere şi canapele moderne, însă nu am îndraznit să îi spun totul acum, că deja în începusem să exagerez cu cumpărăturile.

Atâta timp cât mama a simţit nevoia unei modificări în casă, îi clar că şi camera mea avea nevoie de o schimbare, pe care cât de curând am să o şi fac. Obsesia mea de a face schimbări se poate vedea şi cu ochiul liber dacă întri în camera mea. Ori de câte ori am ocazia, schimb sau mai adaug ceva în materie de mobilier. Acum că stau şi mă gândesc cameruţa mea este singura din casă care nu are covor, deci îi clar că ar fi timpul să achiziţionez unul. Câteva pernuţe şi o oglindă în care să mă pot vede în timp ce mă machiez, se află şi ele pe lista de prioriţăţi şi dacă stau să mă gândesc, cu siguranţă mai am nevoie de ceva, dar prefer să mă opresc aici de această dată.

tambur-3

Întotdeauna am fost de părere că orice schimbare, oricât ar fi ea de mică este binevenită. Ideea de a locui într-un spaţiu în care nu se fac schimbări cu anii mă deprimă, tocmai de aceea camera mea este în continuu „un şantier în lucru” şi probabil că acelaşi lucru se va întâmpla şi cu casa în viitor.

Lasă un răspuns

