Povestea celor 60 de ani

Navigând în fiecare zi pe internet am descoperit o companie a cărui poveste a început să fie scrisă începând cu anul 1936. Ybbstaler o companie care procesa fructe pe valea raului Ybbs. În cei 60 de istorie Yo a lansat mai multe categorii de siropuri de fructe ce se regăsesc astăzi şi pe piaţa românească. Trecerea timpului nu a făcut decât să aducă beneficii pentru compania Yo, iar înaintarea în vârstă nu i-a adus decât beneficii, astazi devenind o companie cunoscută în mai multe ţări.

sirop-1

Dacă trecerea timpului a adus beneficii companiei de siropuri.. … oare asupra omului ce beneficii are ?

Timpul este ireversibil, noi îmbătrânim şi de trecut ne amintim. Viaţa fiecăruia dintre noi poate fi asemănată cu o călătorie alcătuită din trecut, prezent şi viitor. Amintirile din trecut, activiţăţile din prezent şi planurile de viitor face ca timpul să zboare fără a realiza când am trecut pe lângă el.

Amprenta timpului se vede pe faţa oricăruia dintre noi, cei care o dată am fost copii, acum am devenit adulţi şi-n timp vom deveni bătrâni. Dar oare timpul s-a scurs cu folos pe lângă noi ? A reuşit oarecineva să facă în această perioadă tot ce şi-a propus? Bună întrebare, dar greu de răspuns.

sirop-3

Toate aceste întrebări ce mi-au apărut în minte acum câteva zile în mintea mea, m-au provocat să îmi fac o listă cu priorităţi pe care să le ating până pe la vreo 60 de ani. Dar oare voi reuşi să le ating ??? Se spune că o dată cu trecerea timpului omul se schimbă şi  devine mai înţelept datorită tuturor întâmplărilor prin care a trecut de-a lungul vieţii. Astăzi, poate mi se pare doar, timpul trece cu paşi repezi pe lângă noi, motiv pentru care uneori am senzaţia că zilele sunt scurte şi sunt cumva contra mea.

 Oare la vârsta de 60 de ani am să fiu diferită faţă de cea de acum? O sa fiu mai înţeleaptă şi o să cunosc mai multe decât ştiu acum?

În ciuda faptului că nu ştiu ce îmi va rezerva viitorul, sper ca până la vreo 60 să reuşesc să îmi îndeplinesc măcar o parte din visele şi planurile care îmi trec acum prin minte. Primul lucru pe care mi-l doresc este acela de a reuşi să finalizez de scris cele două cărţi începute cu ceva timp în urmă. Sunt convinsă că cercetarea va dura mulţi ani, tocmai de aceea sper ca munca să îmi fie răsplătită prin apariţia lor pe piaţă.

sirop-2

Singurătatea îmi este astăzi cel mai mare duşman motiv pentru care mereu am tendinţa de a sta acolo unde sunt mulţi oameni. Ideal pentru a-mi rezolva problema ar fi să îmi întemeiez o familie care în timp să crească, iar la bătrâneţe casa să îmi fie plină de nepoti.

Nu ştiu ce îşi doresc alte persoane de la viaţă, însă eu în continuu o să încerc să acumulez cât mai multe informaţii … în ideea că acestea îmi vor fi de ajutor cândva în viitor. Lumea în care trăim se află într-o continuă mişcare şi schimbare, motiv pentru care sunt hotărâtă pe întreg parcursul vieţii să fiu într-o continuă învăţare.

Încrederea în forţele proprii, răbdarea, neîncrederea în cei din jur sunt probleme cu care astăzi mă confrunt, dar care sper  că o dată cu trecrerea timpului să se rezolve. Viaţa oferă fiecăruia dintre noi piedici peste care suntem nevoiţi să trecem şi din care sper să am de învăţat ceva. Dar rămâne de văzut dacă timpul va decide pentru mine schimbându-mă într-o altă persoană, cu totul opusă celei de azi.

sirop-4

O veche pasiune de a mea este aceea de a călători peste tot în lume. Probabil că dacă aş începe de pe acum această incursiune în ţări străine, la bătrâneţe o să am imagine amplă asupra întregii lumi. Ideea de la care plec este aceea că dacă în perioada cât esti tânăr nu faci ceea ce îţi doreşi, o dată ajuns în pragul bătrâneţii e posibil să fie inutil să le mai faci.

Probabil că în anii ce urmează toate informaţiile acumulate mă vor ajuta şă mă schimb şi să ştiu cum să reacţionez şi ce să fac în anumite situaţii. Îmi doresc ca în timp să reuşesc să mă schimb, să devin o persoană precaută, răbdăroare, învăţată şi  îngăduitoare, calităţi pe care astăzi le am şi nu prea.

Lasă un răspuns

