Blugii ghinioniști

Încă de când eram copil mi-a plăcut să mă îmbrac în haine cât mai practice, dar care să fie în același timp și elegante. Blugii, adidașii sau balerini și nu în ultimul rând cămășile au făcut mereu parte din ținuta mea de zi cu zi. Îmbinarea acestor piese vestimentare este din punctul meu de verdere o combinație elegantă și care emană distincție.

moda

În timp am încercat fel de fel de combinații în ceea ce privește stilul meu vestimentar, jeanși fiind una dintre piesele vestimentare la care nu am renunțat ori de câte ori încercam să mai fac o schimbare.

Jeanși…. oare care e motivul pentru care nu pot renunța la ei???

moda-1

În perioada cât am fost la școală, în clasele mici în special, eram nevoită să port uniformă (cămașă albă și salopetă albatră sau pantaloni la dungă), motiv pentru care la un moment dat eram disperată să port și eu o pereche de blugi. În liceu uniforma a dispărut, astfel având posibilitatea de a purta ce haine îmi plăceau, condiția de bază fiind aceea de a fi decente. În acea perioadă am învățat că jeanși constituie o piesă vestimentară accesibilă aproape oricărei ținute.

jeansi-1

Deși aveam în jur de 15 ani, tot un copil neatent și neliniștit eram. Ori de câte ori aveam ocazia agățam sau îmi murdăream jeanși, care uneori puteau și reparați sau spălați, dar erau și situații când nu. Acum, că timpul a trecut, recunosc că am rămas cu același obicei, fac cum fac și îmi distrug jeanșii, dar na, neatenția se plătește. Cu alte cuvinte mereu sunt cu ochii după oferte la jeanși, motiv pentru care reuşesc să fiu mereu în pas cu moda.

jeansi

Ultima pereche de jenși achiziționată, din denim decolorat mi-au fost atât de dragi încât am renunțat ai cumpăra fratelui meu cadou pentru ziua lui pentru a mii achiziţiona.  Planuri am şi pentru viitor, cţnd cu siguranţă îmi voi cumpăra o salopetă, satisfăcându-mi astfel o dorinţă din trecut. Ori de câte ori intru pe site-uri ce comercializează haine foarte greu reușesc să mă abțin să nu achiziționez ceva, mai ales dacă îmi și plăce ceva anume. În ultima perioadă mă îmbrăcam numai cu blugi gen boyfriend, motiv pentru care acum probabil am simţit nevoia de o schimbare.

jeansi-2

Dragostea pentru ultima pereche de jeanşi cumpărată probabil că ma motivat să fiu mai atentă atunci când sunt îmbrăcată cu ei. Noua mea pereche de blugi este universală, o pot asorta cu orice altă piesă vestimentară, obţinând astfel diferite tipuri de ţinute. La birou îi port alături de o cămaşă, în parc îi asortez cu un hanorac, iar dacă merg la cafenea o bluză elegantă va fi combinaţia perfectă.

Blugii pentru mine vor fi o piesă vestimentară simplă, clasică şi care mă vor salva din orice situaţie. Posibilitatea asortării acestora cu orice altă piesă vestimentară îi face versatili printre miile de trenduri.

Acest articol este scris pentru SuperBlog2016.

Lasă un răspuns

