Unchiul Fester s-a îndrăgostit

Copilăria este o perioadă frumoasă şi de care îşi aminteşte toată lumea cu mare drag.  Jucăriile, desenele animate şi prietenii sunt detalii din acea vreme și cu care care am ocazia să mă întâlnesc ori de câte ori vreau.

Jucăriile – o parte dintre acestea le regăsesc la bunica în pod, prietenii  majoritea sunt pe  facebook, iar desenele animate pot fi revăzute oricând pe internet sau TV. Zilele trecute în timp ce căutam un film, am vâzut câteva imagini cu un serial animat care îl adoram enorm în copilărie, Familia Addams.

fester-4

Ideea de familie trăsnită şi comportamentul personajelor mă provoca mereu să urmăresc  serialul şi să nu pierd nici cum firul acţiunii. Personajele îmi erau toate dragi, însă cel mai mult eram şi sunt şi în continuare entuziasmată de Unchiul Fester, motiv pentru care în urmă cu câteva nopţi am ajuns să îl şi visez.

Se făcea că  eu sunt Unchiul Fester și  am fost chemat la un interviu pentru un job de genist. Obţinerea postului presupunea urmarea a o o serie de cursuri de pregătire şi perfecţionare alături de un grup de subofiţeri şi ofiţeri militari. Forţele armate se pregăteau, preventiv, să  înstruiască un grup de oameni care să ştie să dezamorseze bombe în cazul unui viitor război mondial sau în urma unor obsedaţi care vor să arunce diverse locuri în aer. Trecutul meu plin de bombe şi dimanită ma recomandat ca fiind un expert, motiv pentru care am şi obţinut locul la acele cursuri de specialitate.

fester-5

Geniu cum eram, am reușit să obțin la examenul final cea mai bună notă, motiv pentru care am fost numit „Genistul capabil să distrugă orice tip de dispozitiv exploziv”. Indiferent că era zi sau noapte eu eram prezent peste tot unde urmau să explodeze bombe. Între timp se invenase și dispozitiul de teleportat, astfel fiindu-mi foarte ușor să mă deplasez la locul cu pricina.

Omul potrivit, la locul potrivit, în momentul potrivit era Unchiul Fester. Capacitatea mea de a genera electricitate a fost descoperită între timp de către colegii de muncă, astfel că ori de câte ori aveau loc pene de curent (în anumite locuri importante) eram solicitat pentru a genera curent până se repară defecțiunea.

fester

Unchiul Fester cel urât, cocoșat și cu îmbrăcăminte înfricoșătoare de care fugea toată lumea, a devenit într-un timp foarte scurt faimos și iubit de către aceștia. Salvatorul întregii planete a reușit să răpească și inima unei tinere domnișoare, căruia la un moment dat i-a cumpărat și un inel, urmând să o ceară în casătorie.

Misterul poveștii de dragoste dintre frumoasa domniță și cheliosul în costum negru nu l-am aflat din pricina  alarmei telefonului care ma trezit, exact înainte de finalul poveștii de dragoste dintre cei doi îndrăgostiți.  Acum tot ce pot face e să aștept să apară în următoarea perioadă la TV alte episoade ale serialului, în unul din ele poate întâmplător va fi și continuarea visului meu. Postul tv TNT a lansat de curând o nouă grilă de programe, conform reclamei văzută zilele trecute, care de fapt mi-am și amintit de Unchiul Fester.

fester-3

Canalul de televiziune ce este urmărit în peste 101 milioane de case în Statele Unite, acum este disponibil ți în 10 țări din Europa, printre care și România. Filmele de calitate și seriile exclusiv originale îi redau canalului TNT statutul de televiziune de înaltă definiție. De asemenea, selecția de filme din care face parte și  Addams Family Values și  The Addams Family sunt apreciate de către studiourile de la Hollywood și de regizori de top de la Warner Bros. TNT, gazda ce garantează o experiență variată și surprinzătoare de divertisment pe tot parcursul zilei, face parte din  Turner Broadcasting System, Inc., o companie Time Warner.

Am să urmăresc cu atenție programul postului TNT,  așteptând cu nerăbdare finalul poveștii de dragoste a Unchiului Fester, visul meu nefiind unul întâmplător și cu siguranță va avea ecou și în realitate.

Lasă un răspuns

