Partenerii mei de nădejde … conversi

În viața de zi cu fiecare dintre noi are posibilitatea de a-și alege propriu stilul de îmbrăcăminte. Stilul vestimentar al unei persoane de cele mai multe ori îi reflectă personalitatea, însă sunt și unele excepții, când jobul sau mediul de care aparții îți impune o anumită ținută.

Stilul de viață, personalitatea și valorile unei persoane se reflectă în modul în care aceasta se îmbracă, afirmație pe care tind să o confirm, cel puțin în ceea ce mă privește pe mine. Întotdeauna, deși sunt genul de persoană mai directă, încăpățânată și unori exagerat de vorbăreață, nu mi-a plăcut niciodată să ies în evidență cu ceva anume. Hainele relaxante și care au reușit să îmi creeze o stare de confort, au fost mereu pe placul meu.

papuci-5

În ceea ce privește încălțămintea, pantofi sport damă au fost întotdeauna preferații mei. De obicei papucii eleganți și cu toc cer o anumită ținută, deși uneori îmi place să experimentez și să explorez noi provocări. Revenind la papuci, conversi  au făcut mereu pare din garderoba mea de zi cu zi. Acest tip de papuc îmi oferă libertatea de a mă îmbrăca cât mai comod și relaxant posibil. Nimeni nu spune că dacă ai în picioare o pereche de conversi nu esti o persoană elegantă.

Jobul pe care îl am îmi oferă oarecum liberatea de a-mi crea singură ţinuta de zi cu zi, nefiind nevoită să mă îmbrac office, decât în situaţii excepţionale. O cămașă sau un tricou, un sacou peste, o pereche de blugi sau o fustă mai sport oricând vor fi combinația perfectă ce va merge cu o pereche de converși. De obicei, imediat ce primăvara a sosit și până toamna târziu, conversi sunt cei mai buni prieteni ai mei. Asta nu înseamnă că mă încalț mereu cu aceștia, dar în proporție de 70% din zile, pe ei îi aleg.

papuci

De altfel, de când mă știu mi-a plăcut să călătoresc și să merg la munte. Hmm .. și în aceste situații aleg o pereche de converse sau teniși. În astfel de ieșiri, cu toții cred că preferăm acea încălțăminte sport. Piciorul trebuie să stea relaxat pe parcursul unei călătorii, că până la urmă scopul plecării de acasă a fost acela de a te simți bine. Iar dacă alegi să mergi la munte, cum fac eu de obicei, doar nu am sa merg prin iarbă, sau să mă cațar pe munte cu papuci cu toc sau știu ce alt tip de papuc. Perfect pentru o astfel de peripeție ar fi și o combinație între o pereche de pantaloni sport și converse–teniși Chuck Taylor All Star Madiso.

În timp ce scriam acest articol mă gândem ce ar fi dacă papucii ar prinde viață și ar decide pentru noi, pe unde să mergem, devenind astfel un fel de ghid al persoanei ce îi poartă. Oare ar merge cu mine zilnic la serviciu sau ar prefera călătoriile ? Probabil că răspunsul este foarte simplu. Papucii mei plini de viață cu siguranță mă vor călăuzi mereu doar prin acele locuri în care eu mă simt bine, stare trasnsmisă și lor prin intermediul legăturii create între noi.

bensimon-shoes

 

Interesant ar fi să aflu și ce cred aceștia despre mine, având în vedere că mai mereu mă însoțesc peste tot locul. Fiind martori la toate acțiunile mele, oare ce cred despre mine ? Uneori, la cât de mult timp sunt pe drumuri probabil că ar încerca să mă mai oprească, ei fiind principala victimă a mea. Întotdeauna, am fost adepta mersului pe jos, astfel că oriunde aș avea de mers, prefer această variantă în schimbul mijloaclor de transport.

Probabil că dacă ar fi să mă descrie, papucii mei su siguranţă ar reuşi să facă acest lucru cu ajutorul a câtorva cuvinte: zăpăcită, toată ziua hai –hui, cu capu` în nori, prietenoasă şi exagerat de vorbăreaţă. Pe lângă toate acestea, cu siguranţă va preciza şi faptul că sunt o persoană luptătoare şi căruia îi place mereu să fie de partea adevărului.

dd

 

Oricât aș încerca să mă pun în pielea converșilor și să încerc să mă caracterizez (nu autocaracterizez), am senzația că oricum aș face sunt subiectivă și dacă o să continui lista caracteristicilor mele

Acest articol este scris pentru SuperBlog2016.

Lasă un răspuns

