Față în față cu aparatul foto

Încă de mic copil am fost genul de persoană care a fugit de poze, unul dintre motive fiind acela că nu sunt fotogenică și pozele nu ieșeau mereu pe placul meu. Uneori, probabil că tot văzându-i pe cei din jurul meu pozându-se mai riscam și îmi făceam și apariția alătui de ei.

ppp-9

Dar să revin la prezent și să vă spun despre prima mea sedință foto …

Întegrarea printre membrii  Kooperativei 2.0 a fost pentru mine o adevărată provocare. În ultima perioadă de timp am având posibilitatea de a lua parte la fel de fel de activități și evenimente, la care sincer nu m-am gândit niciodată. Ultima provocare pe care am acceptat-o și la care am participat cu mare drag a fost sedința foto realizată de Paul Pădurariu.

sedinta

 

Sesiunea e sedințe foto s-a desfășurat pe parcursul a două zile, în care Adelina Bohan și Paul Pădurariu nu au făcut decât să acorde atenție maximă bloggerilor Kooperativei 2.0, care înainte de a fi pozați au trecut și printr-o ședință de make-up. Adelina a făcut o treabă excelentă, eu sincer eram cu totul altă persoană după ce aceasta și-a lăcat aprenta asupra chipului meu, prin intermediul machiajelor de tot felul.

Perfect .. nu participasem până acum la o sedință foto, deci părea a fi o adventură, dar fără a mă gândi atunci că urmează să fac și poze. Am dat Join provocării, mi-am făcut programare și cu pași repezi s-a apropiat și momentul adevărului. În prima zi de pozele bloggerilor au început să apără pe facebook, astfel reușind și eu să conștintizez ce am reușit să fac. Prin minte au început să apară 1000 de gânduri cu ce mă îmbrac,  cu ce mă încalț,  dacă nu ajung la timp la sedință, dacă nu îmi va sta părul bine, dacă hainele nu vor fi potrivite … și uite așa am continuat până a doua zi.

sedinta-2

Studioul foto a lui  Paul Pădurariu de pe Râpa Galbenă l-am găsit foarte repede. De ce mă apropiam de mai mult emoțiile creșteau, astfel că pe  ușa studioului am intrat cu o geant de emoții.  Au urmat câteva minute de răsfăț, ustensilele, machiajele și imaginația Adelinei lăsându-și amprenta asupra feței mele. În acele câteva minute în studio au avut loc două sedințe foto de unde ni au lipsit zâmbetele și voia bună. Prosefionalismul și experiența lui Paul era transpuse în imaginile ce se reflectau pe monitorul calculatorului după fiecare ședință foto în parte.

Dar să vezi , a urmat și  rândul meu ….  

ppp-5

Arătam perfect…. sau cel puțin eu așa vedeam în oglidă. În studio am pășit cu pași părunți, crezând că între timp emoțiile vor dispărea …. dar n-am avut noroc.  Eu crispata, Paul degajat și uite așa a reușit început ședința. În acele câteva minute petrecute acolo, Paul a reușit să facă să schimb câteva cuvinte cu el, timp în care treptat am reușit să mă relaxez,  câtuși de cât. Țelul lui a fost atins, a reușit să mă facă să zâmbesc, să vorbesc și să pozez.

Ședința s-a sfârșit, eu m-am liniștit, dar pozele nu am știut cum au ieșit.

Eram speriată, mă gândeam că fața ma trădat, prin intermediul căruia emoțiile s-au reflectat, dar m-am înșelat. Emoțiile creșteau treptat ce vedeam pozele prietenilor  meui, numai ale mele numai ajungeau.  Surpriză … nici când nu mă așteptam, primescun mesaj de la Paul și un attach cu pozele. Deși  eram cuurioasă  să văd rezultatele, nu îndrăzneam să deschid attac-ul,. Într-un final am reușit și ce să vezi?

ppp-12

Imaginea mea era reflectată în pozele făcute de Paul … dar nu reușeam să îmi explic perfecțiunea lor, e clar, e doar vina lui. Fotograful  a reușit să mă suprindă în momentele în care probabil eram mai puțin tensionată, motiv pentru care pozele au ieșit minunat. Nici nu mă așteptam … după fața și emoțiile pe care le aveam. Deci mi-a plăcut și acu mai vreau să particip la ședințe foto. Sper ca data viitoare să îmi pot lasa geanta cu emoții acasă.

 

 

2 gânduri despre &8222;Față în față cu aparatul foto&8221;

Lasă un răspuns

