M-a făcut mama IT-ist(ă)

Tehnologia avansează de la săptămână la săptămână, astfel că orice problema am avea de rezolvat, soluţia de cele mai multe ori este internetul. Trimitem un email, căutăm date de contact sau informaţii despre ceva anume, vrem să comunicăm cu cei dragi sau aşteptăm să primim un document, internetul  este soluţia.

ip4

Îmi aduc aminte cu mare drag de faptul că părinţii mei ca şi recompensă pentru că am reuşit să fiu acceptată la un liceu repectat din Iasi, în clasa a 9 a, s-au abonat la internet. Pe atunci varianta de a internet în acasa era cea prin cablu, astfel că într-un timp foarte scurt apartamentul a fost invadat de cabluri cabluri reţea. În dormitor era calculatorul meu, în sufragerie calculatorul părinţilor, deci aveam ceva treabă când dădeam cu aspiratorul (trebuia să am grija să nu răstorn ceva pe undeva din pricina multitudinii de cabluri).

Timpul a trecut, de acum cablurile făceau parte din viaţa noastră, nu le mai acordam importanţă ca la început. Imediat ce m-am angajat, în primul an de master, din al doilea şi al treilea salariu am reuşit să îmi achiziţionez un laptop. Totul a foat ok până când am ajuns acasă şi a trebuit să mă conectez la internet. Mereu trebuia să umblu cu cablu după mine, ba mai mult eram cumva blocată pe o anumită suprafaţă, din princina lungimii acelor cabluri.

router-4

 

Dezămăgirea mea a fost mare, astfel că imediat am încercat să găsesc o soluţie. Telefonul l-am luat în mână şi am început să sun la nişte prieteni care se pricep la astfel de detalii ce țin de IT. Soluţia a apărut în doi timpişi trei mişcări. Am fost redirecţionată către Conectica, cu o mică listă (router wireless, cabluri fibră optică, cabluri HDMI şi tot felul de cleme ) ce am primit-o pe telefon, printr-un mesaj. Imediat ce intram în posesia obiectelor de pe listă, problema era ca și  rezolvă.

Nu am stat pe gânduri nici o secundă, am intrat pe site, am comandat tot ce aveam nevoie şi în numai câteva zile nu am mai fost nevoită să umblu cu cablul după mine prin casă . Internetul mergea perfect.  Timpul a trecut, toată lumea din casa a evoluat şi si-au cumpărat laptop-uri, astfel că la un moment dat conexiunea la internet era din ce în ce mai slabă. Am sunat la firma de net, am restartat router-ul de nu ştiu câte ori, am dat vina pe fel de fel de situaţii, ca în final să aflu că aveam nevoie de un router mai puternic.

router-5

Ei, de această dată a fost rândul celorlalţi utilizatori să cumpere router. Deşi le-am recomandat să între pe site-ul Conectica și să facă cumpărături,dar până la urmă misiunea a căzut tot pe capul meu. Ca şi prima dată, mai întâi m-am informat apoi am comandat. Am cercetat site-ul în lung şi lat, după care m-am decis să cumpăr un Router Wireless 300 BPS, cu 2 antene.

De această dată am preferat să îmi instalez singură router-ul, instalare care a durat câteva ore din pricina unor deconcordanţe tehnice. Deşi aveam în mână manualul de utilizare, eu făceam ceea ce credeam că e o ok. Clar finalizam instalarea, dar internet …..nici urmă de el. Într-un final, după lungi şedinţe cu fratemiu şi tata am reuşit să intalez router-ul, dar deja eram obosită şi plină de remuşcări că nu am apelat la un ajutor.

router

 

Bun, problema s-a rezolvat şi toată lumea era fericită. Câteva săptămâni intrnetul a mers perfect, însă în timp care mai de care din casă se plângea de faptul că numai are conexiune. Au reînceput telefoanele către firma de internet, restartarea router-ul, dar nimic. Întâmplător în timp ce tot m-am jucat cu router-ul, am reuşit să rup o clemă de la cablu reţea, astfel că a fost nevoie de intervenţia unui angajat de la firma de internet să o schimbe.

Am sunat, a doua zi a venit un reprezentat de la ei, căruia în timp ce schimba clema i-am povestit păţania nu internetul din ultima perioadă. După câteva minute bune de cercetări, omuleţul a realizat că frecvent router-ul îţi dădea restart din princina alimentatorului care nu era al său şi  care avea o putere mai mică. Logic vina era a mea, când am instalat router-ul, nu am mai ţinut cont dacă am mai schimbat încărcătorul sau nu, și îl lăsasem pe cel vechi.

router-2

Acum internetul meu funcţionează perfect. Încărcătorul e cel care trebuie, cablurile au dispărut, oare care e următoarea provocare??? Oricare ar fi eu am soluţia mereu lângă mine, Conectica – magazinul online care ma ajutat mereu. Ba chiat în aseastă perioadă împlineşte 10 ani de activitate, ceea ce înseamnă că e în sărbătoare. Binenţeles privilegiul îl au clienţii, care  pot profita în perioada 15-30 octombrie de Săptămânile Rețelisticii!

 

Router-ul l-am cumpărat, de cabluri deprin casa am scăpat, dar alte belele mi-am creat !!!

 

Acest articol este scris pentru SuperBlog2016.

 

Lasă un răspuns

