Vacanţă de neuitat

Plăcerea de a călători şi de a ieşi din rutina de zi cu zi mă provocă şi acum ca în perioada copilăriei, să evadez de acasă ori de câte ori am ocazia. Problema cu care mă confrunt în această perioadă este aceea că din pricina unei mici prostioare, numai am voie să părăsesc ţara o perioadă de 5 ani.  Dar nu-i bai, am găsit eu altă soluţie.

În timp ce căutam pe internet o locaţie în care să petrec câteva zile departe de problemele cotidiene, întâmplător am intrat pe site-ul celor de la Residence Hotels, primul lanţ de boutique-hoteluri din România. Residence Hotels din punctul meu de vedere poate fi descris în doar  4 cuvinte care spun totul: 4 hoteluri de 4 stele. Hotel Arc de Triomphe, Hotel Domenii Plaza şi  La Conac sunt găzduite de Bucureşti, în timp ce  Hotel Les Mandariniers se regăseşte ăe Riviera franceză, în Hyeres.

hotel-3

Un alt detaliu ce mi-a atras atenția a fost faptul că Residence Hotels se regăsește printre primii membri ai BLLA (Boutique and Lifestyle Lodging Association), singura asociație de boutique-hoteluri din lume, cu sediu în Los Angeles.

Călătoriile au făcut întotdeauna parte din viața mea, motiv pentru care încerc să profit de orice oportunitate care îmi iese în cale. Ideea de a petrece câteva zile departe de Iași ma provocat să îmi fac o rezervare pentru câteva zile la Hotel Domenii Plaza, asta spre sfârșitul lunii august când toată lumea începe să se întoarcă din concedii.

În scurta vacanță m-au însoțit fratele meu, prietana lui și trei prieteni comuni de-ai noştri. În principiu rezervasem doar o cameră, însă în final au ajuns să fie trei, fiecare dintre noi împărțind camera cu o altă persoană. Timpul a trecut foarte depede, astfel că am ajuns ca pe ultima sută de metri să îmi pregătesc bagajul.

hotel-2

Drumul către București l-am parcurs cu avionul, astfel având parte și de prima mea experiență prin aer. A fost plăcut, îmi doresc să se mai repete. Ajunși pe aeroportul din București, am fost preluați de un taxi trimis de hotel și în doar câteva minute, sau cel puțin așa mi s-a părut, am ajuns hotel. În timpul călătoriei cu taxiul, șoferul ne-a adus la cunoștință că în jurul hotelului se găsesc destule obiective ce merită a fi vizitate. Zis și făcut…. a doua zi imediat după micul dejun am alături de „trupa de șoc” am început să colindăm împrejurimile.

În apropierea hotelului de 4 stele, ce este amplasat într-o zonă rezidențială am identificat și vizitat Parcul Herăstrău,  Arcul de Triumf în prima parte a zilei. După masa de prânz,care a fost excepţională, am mers să vedem  Piaţa Victoriei şi Charles de Gaulle, care se pare erau un pic mai departe, față de obiectivele vizitate dimineată. Seara, imediat ce am revenit la hotel, unde ne aștepta o cină pe cinste, am avut parte şi de o baie relaxantă. Halatul de baie și papucii m-au asteptat cuminți alături de cada plină cu apă caldă și spumă, care nu  a făcut decăt să  îmi creeze o stare de bine, după o zi plină de plimbări.

hotel-1

A doua zi am reluat programul din prima zi, doar că am schimbat destinațiile. De această dată am vizitat Centrul Vechi al oraşului, Muzeul Satului şi Muzeul Naţional al Ţăranului Român. De această dată, imediat după cina specială oferită din partea casei, am ales să mergem la shopping. O mare parte din capitală a fost colindată de noi, în identificarea de locație evenimente București. Timpul a trecut, iar la hotel nu am reuşit să ne întoarcem decât după miezul nopţii.

Recepția hotelului fiind deschisă 24/24 am reușit să obținem de acolo câteva informații cu privire la activitățile ce se desfășoară și merită văzute în capitală, pe timpul weekend-ului. În doar câteva ore a început weekend-ul. Sincer nu știu ce au făcut ceilalţi sâmbătă dimineată, însă eu am comandat micul dejun în cameră, unde am şi rămas până la prânz. Laptopul și internetul, la care am avut acces non stop, mi-au ţinut companie în acele câteva ore.

hotel-4

În după amiezele de sâmbătă și duminică am avut parte de câteva tururi de agrement oferite de hotel, care se pare au reușit să ne distragă atenția de la orice altă activitate. Interesant a fost momentul în care, sâmbătă când am revenit la hotel, am avut parte de o scurtă prezentare a acestuia, o incursiune în istoria lui. Așa am reușit și noi să aflam că locul în care am stat câteva nopți a aparținut scriitoarei Doina Uricariu. Partea ce mi-a rămas întipărită în memoria a fost informațiile legate de arhitectura hotelului. Se pare că acesta a fost placat cu același tip de piată asemenea Arcului de Triumf, precum și cu marmură de Carrara, respectiv diferite tipuri de lemn prețios.

În utima zi de cazare, deși ne părea tuturor enorm de rău că trebuie să mergem acasă, am mers să vizităm un ultim obiectiv din aproprierea hotelului Mănăstirii Cașin. Revenind la hotel ne-am făcut bagajele pentru că spre seară aveam bilet la avion către Iaşi. Aceste câteva zile petrecute la Domenii Plaza m-au făcut să numai regret faptul că momentan nu pot călători în afara ţării. Organizarea impecabilă, ospitalitatea şi serviciile oferite de hotel şi angajaţii acestuia, nu au făcut decât să îmi aline tristeţea că nu pot ieşi din ţară. Sunt convinsă că oriunde aş fi mers în lume, poate că nu aş fi reuşit să fiu atât de mulţumită.

hotel

Serviciile puse la dispoziţie de hotel, în special acele momente de relaxare oferite de saună și jacuzzi, şi nu în ultimul rând de SPA m-au provoacat să îmi fac din nou rezervare la hotel, de această dată în aproprierea sărbătorilor de Crăciun.

Rezumând în doar câteva cuvinte vacanţa de numai 4 zile, petrecută într-un hotel de 4 stele din cadrul unui lanţ de 4 hoteluri a fost excepţională şi de neuitat.

Acest articol este scris pentru SuperBlog2016.

Lasă un răspuns

