Farmacista .. o prietenă de nădejde

Uneori  îmi este foarte greu să vorbesc şi să îmi amintesc despre această perioadă, însă după ce o fac realizez că am reuşit cumva să mă eliberez, într-un fel. În urmă cu câtiva ani, din pricina unor antibiotice administrate necorespunzător şi pe o durată destul de îndelungată, am aflat cu stupoare că imunitatea mea nu mai e cum trebuia să fie.

wpid-screenshot_2015-02-05-21-58-02-1-1

În timp, am început să slăbesc, să numai am poftă de mâncare şi partea cea mai urâtă, pe faţă să îmi apară fel de fel de pete, cauzate de razele ultraviolete. După lungi investigaţii s-a dat verdictul, organismul meu era atat de slăbit încât numai făcea faţă la nimic. Unul dintre „duşmanii” mei principali, încă de pe atunci, este soarele.

Razele ultraviolete îmi făceau şi îmi fac în continuare foarte mult rău. Recomandarea medicilor a fost aceea de a mă expune cât mai puţin la soare, acesta având un efect nhegativ asupra organismului meu. O variantă la care epelez ori de câte ori am nevoie, este crema de protecţie solară, SPF 50.

crema

Bineînţeles, imediat ce am ieşit din spital am fugit la farmacie pentru a-mi achiziţiona o astfel de cremă. Acolo am descoperit o variată gamă de produse, însă când am început să analizez cu atenţie, primul lucru care mi-a trecut prin minte a fost să fac un raport calitate – preț. Dintre toate produsele arătate de prietena mea farmacistă, atenţia mi-au atras-o o gamă de produse românești de calitate, şi anume Gerovital H3 Derma+. 

Crema de faţă nuanţatoare SPF 50 a fost produsul care ma salvat şi spun asta cu cea mai mare sinceritate. În acele momente aveam nevoie de o cremă care să mă protejeze de razele ultraviolete, dar şi de un „nunaţator”care să îmi acopere erupţiile de pe faţă. Crema era perfectă, astfel nemai fiind nevoită să îmi achiziţionez şi un fond de ten, pe care nu stiu aş fi putut să îl folosesc. Dacă foloseam crema de protecţie nu ma mai puteam da cu fond de ten şi invers. Era imposibil să renunţa la una dintre ele, dar soluţia a venit de la gama Gerovital H3 Derma+.

crema-4

 

Crema de faţă nuanţatoare SPF 50 este perfectă pentru problema mea. De atunci sunt dependentă de ea, mai ales în sezonul cald, când razele soarelui îşi fac simţită prezenţa printre norii primăvăratici. Ideea de a crea o asemenea cremă a fost genială, probabil că în acel moment a fost luată în calcul existenţa unor persoane cu astfel de necesităţi. Protecţia împotriva ultravioletelor combinată  armonios cu capacitatea de a oferi pielii un bronz natural, este din punctul meu de vedere o combinaţie reuşită, mai mult decât perfectă.

crema-3

Crema de protecţie am achiziţionat-o, iar ca recomandare primită de la prietena mea, pentru a-mi hidrata şi curăţă pielea feţei în fiecare seară a fost Apă micelară hidratantă şi Emulsia demachiantă revitalizantă.

Deşi pielea feţei era atât de dezhidratată, într-un timp foarte scurt aceasta şi-a revenit la normal. În fiecare seară, după ce ziua foloseam crema de protecţie de 2 -3 ori, eram nevoită să îmi curăţ şi hidratez pielea feţei. Argila naturală, extractul organic de Goji şi uleiul organic din Flori de Mac au avut şi au în continuare efecte benefice asupra tenului meu ce necesită o atenţie mai specială.

crema-1

Acum, după atâţia ani în care folosesc aceste produse nimeni şi nimic nu mă poate provoca să  renunţ la ele, atâta timp cât nevoile mele sunt satisfăcute. De altfel, recunosc că nici nu am întrebat, dar nici nu cred că există un înlocuitor al cremei nuanţatoare de faţă (ingrediente naturale, protecţie împotriva ultravioletelor şi bronz natural, un fel de 3 în 1).

Produse Gerovital am cumpărat, într-un timp scurt fața mi-a hidratat !!!

 

Acest articol este scris pentru SuperBlog2016!

Un gând despre &8222;Farmacista .. o prietenă de nădejde&8221;

Lasă un răspuns

