Cu capu` printre nori

În această vară, din păcate, nu am reuşit să am parte de un concediu, motiv pentru care, prietenii mei ce locuiesc în Italia, m-au invitat la ei în vizită, pentru câteva zile. Aceast mini concediu, ar fi compensat faptul că nu am reușit să am parte de o câteva zile libere și pentru mie, însă se pare că nu a fost să fie.

bilet-r

Ideea ma încântat enorm, astfel că am și început să îmi căut bilet de avion dus –întors către Italia. Spre dezamăgirea mea preţurile erau destul de piperate, motiv pentru care am renunţat a mai pleca şi a avea parte de câteva zile de odihnă.

Dacă eu am renunțat la ideea de a merge în Italia, Luigi și Aurora nu au fost pe aceiași lungime de undă cu mine, căutând în continuare oferte pentru un bilet către Italia. Recunosc că eu mă resemnasem, ba chiar nici nu mă mai gândeam să mai plec undeva anul acesta. În urmă cu câteva zile am văzut că am un mesaj de la Aurora și Luigi, însă nu am avut timp să îl citesc în acel moment. Imediat ce am prins un minut liber, am văzut că mesajul acestora era de fapt o poza a unui bilet de avion dus – întors către Italia.

bilet

În primele clipe nu am realizat despre ce este vorba, însă după o scurtă analiza a pozei am rămas un pic uimită de ceea ce au reușit Aurora și Luigi să găsească. Suma pe care biletul o avea era formidabil de mică în comparație cu ceea ce găsisem eu ceva timp în urmă. În următoarele minute am și intrat pe site-ul companiei Ryanair pentru cerceta cele văzute. În numai câteva minute am reușit să fiu uimită de ofertele companiei ce includeau zboruri economice, vacanțe ieftine, destinații zboruri ieftine, cu alt cuvinte să tot pleci în vacanțe.

Seara, imediat ce toată familia s-a adunat acasă și  le-am povestit în detaliu noutățile aflate, bineînțeles, primul lucru pe care aceştia au dorit să îl vadă a fost noua descoperire, site-ul companiei Ryanair. Imediat ce s-au informat, mi-au cerut să fac câteva simulări, din dorința de a afla ce înseamnă de fapt un city break low cost prin intermediul acestei companii.

bilet-1

Dacă în acea seara discuția despre compania Ryanair s-a încheiat imediat după ce am făcut câteva simulări a unor zboruri către Europa, a doua zi la micul dejun discuția s-a reluat, frâiele fiind luate de tata. Acesta ma rugat să caut facilități călătorie familie –  pe site-ul compaiei Ryanair, însă fără a-și argumenta cererea. Îmediat m-am conectat la net și cum mă și așteptam am și găsit câteva oferte. I-am oferit tatălui meu informațiile cerute, după care normal a urma și întrebarea mea : De ce ai nevoie de toate aceste informațtii ???

bilet-2

Imediat am și primit și un răspuns, la care sincer nu mă aşteptam. Părinții mei au vrut să îmi facă mie și fratelui meu un cadou că tot se apropie sărbătorile, alegînd astfel o vacanță europeană în familie. Argumentul tatălui meu a fost acela că merităm și noi , măcar o dată pe an să evadăm din rutină, profitând în acelaşi timp şi de ofertele companiei Ryanair. Prețurile acceptabile a biletelor, varietatea de rute de călătorie oferite și nu în ultimul rând politica celor 2 bagaje gratuite la bord, nu pot decât să ne îndemne să profităm de aceste oferte, rar întâlnite astăzi.

 

Se pare că prin intermediul ofertelor companiei Ryanair anul acesta o să ajung să vizitez două ţări din Europa. Dacă ar fi după mine, de acum până la sfârşitul anului aş fi într-o continuă călătorie, beneficiind astfel de toate destinaţiile şi ofertele puse la dispoziţie de compania Ryanair.

ggggggg

Sper ca anul viitor să am posibilitatea de a vizita şi prin intermediul acesteia şi alte ţări precum Italia, Germania, Spania, Grecia, Marea Britanie sau Irlanda. Ofertele companiei sunt atât de variate, încât oricine are posibilitatea de a alege una care să fie în favoarea sa.

Dacă ştiam, bilet de la ei din prima îmi căutam şi Italia până acum vizitam!!!

Acest articol este scris pentru SuperBlog2016!

Lasă un răspuns

