A început sezonul balurilor

Începutul lunii octombrie, ca în fiecare an își face prezența cu o listă de evenimente ce urmează a avea loc, acum că perioada concediilor a cam luat sfârșit. Asemenea fiecărui an, în perioada imediat următoare se anunță o avalanșă de baluri, a bobocilor în special, dar și de caritate pe care le onorez mereu cu mare entuziasm.

afis-bal-caritabil

Balurile de caritate au fost mereu pe placul meu datorită faptului că scopul principal al acestora îl constituie stângerea de fonduri pentru sprijinirea unor persoane nevoiașe. Evenimentele de acest gen sunt de obicei învăluite în eleganță și romantism, prin prezența muzicii, distracției și a mâncării rafinate. De aici nu vor lipsi rochiile elegante și pantofi de lac ale doamnelor ce se vor asorta perfect cu ținutele partenerilor alcătuite din cămăși și costume elegante, cravate și papioane, pantofi și evetual un palton. Idea de a participa la un astfel de eveniment mă încântă enorm, deși știu și conștientiez faptul că în același timp îmi dă și ceva bătăi de cap, când mă  gîndesc la ținută.

bal

 

Primul bal la care voi merge anul acesta nu îmi va crea palpitații ca cele de până acum datorită faptului că de această dată m-am pregătit din timp, achiziționându-mi ținuta încă din timpul verii. Întâmplător în timp ce „hoinăream” prin oraș după cumpărături, într-o vitrină a unui magazin cu rochii de seară, am observat o superbă rochie de culoare turcoaz, pe care nu am rezistat să nu merg și să o probez. Rochia cu umeri goi și cu o croială perfectă ce îmi accentua trupul ma provocat să o achiziționz, deși știam că nu am cum să o port în acea perioadă.

*83376_1

Rochia este o combinație din două piese, corset și o fustă lungă de bal ce îi redă acesteia eleganța de care are nevoie. Vremea de afară nu este în avantajul meu, astfel că mai mult ca sigur o să asortez rochia cu o blană și o pereche de pantofi eleganți cu tocuri înalte. În ceea ce privește acessoriile voi opta doar pentru o pereche de perle (ce se vor zări subtil) și o geantă de mici dimensiuni. Părul va fi prins într-un mic și simplu coc, din punctul meu de vedere o coafură perfectă pentru un astfel de eveniment, în timp ce machiajul deși va fi unul de seară, va fi unul cât de poate de subtil și lipsit de extravaganță.

**

ioana_maria_moldovan_dan_cruceru_premii_gopo_6c6b252a091

 

Întotdeauna am fost adepta ținutelor elegante, stilate, dar și subtile în același timp, încercând să nu atrag atenția asupra mea, indifernt de evenimentul la care particip. Dacă în viața de zi cu zi blugii sunt accesoriul la care apelez în fiecare dimineață, ori de câte ori am ocazia și trebuie să evadez din rutină, îmbrăcămintea elegantă mă transformă într-o cu totul altă persoană. Tinutele de genul celor Black Tie întotdeauna m-au atras, astfel că am ajuns să merg unori la diverse evenimente doar de dragul acestora. Hainele, papucii și accesoriile pe care le folosim la evenimente (baluri, serate, nunți, botezuri, etc) sunt de ocazie nu  pot fi purtate oricum, oricând sau oriunde.

***

great-gatsby_06-600x336

Încă de când eram copil îmi plăcea să probez rochiile cu care mama mergea la evenimente, ba chiar am reușit să îi stric și câteva perechi de papuci cu toc, în timp ce exersam mersul la înălţime. Încă din acea perioadă, petrecererile le asociam mereu cu deţinerea unei ţinute elegante, în general o rochie indiferent de lungimea acesteia care neapărat să se asorteze cu o pereche de papuci, obligatoriu cu toc. Ideea de la care probabil că plecam era accea că o rochie crează o anumită imagine unei femei, timp în care îi oferă şi eleganţă. Accesoriile sunt și ele obligatorii și necesită multă atenție, evitând astfel o accesorizare incorectă, care poate „distruge” întreaga ținută.

rochie

Cu alte cuvinte, un rezumat la ceea ce am scris în foarte multe cuvinte, ar fi acela că din garderoba unei femei nu ar trebui să lipseacă rochiile de diferiete lungimi și culori, pantofi cu toc și accesoriile conforme fiecărei ținute în parte. O mică precizare ar fi faptul că fiecare eveniment la care mergem are specificul său, deci ținutele necesită a fi presonalizate în funcție de tipul evenimentului la care participăm.

Rochie din timp mi-am cumpărat, de griji eu am scăpat !!!

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2016.

Surse imagini :

*http://www.puterea.ro/social/revelion-cu-marele-gatsby-la-palatul-parlamentului-tinuta-black-tie-obligatorie-83376.html
**http://fashionandbeauty.ro/red_carpet/operele-gopo-2013/picture:12968
***http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/totul-despre-codurile-vestimentare-black-tie-cocktail-smart-casual–79620.html
Un gând despre &8222;A început sezonul balurilor&8221;

Lasă un răspuns

