Monitorizare continuă

În urmă cu câteva luni m-am angajat la o firmă ce are ca obiect de activitate colectarea deșeurilor periculoase și nepericuloase. Funcția pe care am primit-o în cadrul firmei era „multiplă” datorită faptului că atribuțiile mele erau diverse. În ciuda faptului că inițial am fost angajată pe funcția de secretară, am ajuns ca între timp să răspund și de partea de vânzări, de parcul auto și în ultima vreme și de raportările la mediu.

tanara-ocupata-la-job

În ciuda faptului că la început mi-a fost greu să mă obișnuiesc, în timp toate aceste activități s-au transformat în rutină, astfel că uneori făceam anumite acțiuni pe care nu știam că am capacitatea de a le duce la bun sfârșit. Totuși, partea cea mai dificilă mi s-a părut ținerea evidenței parcului auto, ce era alcătuit inițial din 4 mașini, în prezent 7. Coordonarea mașinilor către colaboratori pentru a le ridica deșeurile este o activitate ce atrăgea după sine mai multe îndatoriri.

Pregătirea anexelor de transport, identificarea mașinii în funcție de tipul deșeulului, respectiv cantitea ce trebuia transportată, traseul mașinii și cantitatea de motorină corelată la câți kilometri are de făcuț, inclusiv verificarea valabilității ITP-ului, RCA-ului, CASCO-ului şi vinietei mașinii, toate fiind responsabilitatea mea. Recunosc că toate aceste îndatoriri mi se păreau mereu dificile, în primul rând datorită faptului că mereu aveam senzația că șoferii mă pacălesc în ceea ce privește combustibilul consumat, în comparație cu kilometri făcuți, conform calculelor șefei.

production

În urmă cu câteva zile, în timp ce căutam pe internet informații pentru un traseu, întâmplător am fost direcționată către o pagină ce mi-a trezit interesul imediat ce am  reușit să descifrez ce promovează. Compania Nexus Electronics SRL are ca domeniu de activitate dezvoltarea soluțiilor software performante și inovatoare, care să reducă costurile operaţionale și să maximizeze eficiența în companii. Istoria companiei a început să se scrie imediat ce a intrat pe piață, începând cu anul 2006, în prezent mândrindu-se cu un portofoliu de peste 1200 de parteneri. Profesionalismul, know-how-ul, flexibilitatea și seriozitatea servicilor  oferite de echipa Nexus au condus către această performanță, de care sunt mândri.

gps-d

 

Investigând site-ul companiei am identificat că portofoliul serviciilor oferite de aceştia era alcătuit din: sistemul de monitorizare prin GPS a flotelor de vehicule- Nexus GPS Tracking, aplicația Android pentru monitorizarea telefoanelor mobile – Nexus Locator, aplicația pentru managementul relațiilor cu clientii Zimplu CRM și aplicatia pentru monitorizarea productivității pe calculator – Enigma 365.

A doua zi când am mers la serviciu, i-am povestit șefei mele cele văzute pe internet.  Argumentele pe care i le-am prezentat pentru a-mi susține cle văzute, a fost o scurtă prezentare a sistemului de monitorizare Nexus GPS Tracking, ce deține rezultate dovedite în creșterea productivității și reducerea consumului de combustibil.  Ideea de la care am plecat a fost faptul că aceasta este o rezolvare la vechea noastră dilemă, mașinile cu care lucrăm unori au un consum mai mare față de cel calculat anterior deplasării.

gps

  • Localizare prin GPS a vehiculelor monitorizate
  •  Monitorizare in timp real pe harta
  •  Monitorizare consum carburant
  •  Rapoarte de activitate si alarme
  •  Monitorizare telefon mobil

Monitorizarea în timp real a mașinilor firmei ne vor confirma sau nu bănuielile legate de cantitățile de motorină/ benzină căreia nu îi găsim justificare. Sistemul de monitorizare Nexus GPS Tracking ar fi  astfel soluția ideală pentru managementul micii noastre flote de mașini, în acelasi timp venind și în spijinul ISU-lui, care are obligația de a  monitoriza transporturile de deșeuri periculoase până ajung la destinație.

gps-1

Posibilitatea descărcării aplicației pe telefon sau tabletă îi va oferi posibilitatea șefei mele să monitorizeze mașinile și când este plecată din Iași, aceasta fiind genul de persoană care nu stă niciodată într-un loc. Logarea pe telefon cu datele de identificare îi va oferi acesteia posibilitatea de a verifica mereu activitatea din sistem, aceasta constituind argumentul meu cel mai pertinent, şi care ar trebui să o provoace să achiziționeze sistemul. Întotdeauana a fost genul de persoana care vrea să știe tot ce „mișcă” în firmă, aplicația redându-i această posibilitate.

Achiziționarea noului sistem de monitorizare pe lângă faptul că ar satisface-o pe șefă, ar veni și în ajutorul meu, ușurându-mi oarecum munca, reușind astfel să țin mai uoșor o evidență a tot ce se întâmplă la sute de km distanță de mine (determinarea non- stop a locațiilor mașinilor, viteza, orientarea acestora, numărul de kilometri parcurși și consumul de motorină).

gps-2

Acum, tot ce sper este ca argumentele mele să aibă efect asupra șefei mele și să realizeze necesitatea acestui sistem care va veni în întâmpinarea amândurora. Dacă pe ea o va ajuta să supravegheze şoferii non stop, mie îmi va uşura munca.

Nexus GPS Tracking de va cumpăra, maşinile le vom monitoriza, problema se va rezolva.

 

Lasă un răspuns

