Plângi şi de fericire

Casa părinţilor mei a fost şi va fi mereu locul în care am să mă regăsesc, un loc plin de amintiri, vise şi dorinţe care o să se transforme în realitate o dată cu trecrea timpului. Locul în care am trăit mai bine de 20 de ani, este spatiul în care mă refugiez ori de cate ori am ocazia, camera mea  cea plină de amintiri oferindu-mi liniştea de care am nevoie.

fis_280

Împreuna cu părinţii şi fratele meu locuiesc într-un mic apartament ce se regăseşte la numai 15 minute de centrul Iaşului, o cutiuţă plină cu poveşti ţesute de-a lungul vremii. Timpul şi-a lăsat amprenta asupra tuturor obiectelor din locuinţă, acestea necesitând a fi schimbate din când în când. În fiecare an, de acum aţ putea spune ca a devenit o tradiţie, schimbam anumite obiecte care şi-au făcut datoria până în acel moment şi  care necesită  o pauză bine meritată.

Intâmplator sau nu, în timp ce navigam pe internet am identificat un magazin online, Evivo.ro, unde am găsit o varietate de accesorii  de baie şi bucatarie, pe care le-am identificat cu uşurinţă datorită unui sistem simplu de navigare.  Evivo.ro este un magazin online deținut și operat de departamentvanzari.ro în numele Dissent SRL Brasov, firmă ce scrie istorie încă din 1994.

336x280_evivo_livrare_rapida_baterii_bucatarie_granit

Magazinul oferă posibilitatea achiziţionării a tot felul de accesorii pentru baie şi bucătarie,  paneluri (panouri) de duş cu hidromasaj, baterii şi accesorii retro şi tot felul de baterii sanitare de baie şi bucătărie. Accesul la informaţii oferit de site, oferă tuturor clienţilor posibilitatea de a achiziţiona accesorii pentru baie sau bucătărie într-un timp foarte scurt, datorită  posibilităţii de a se informa în prealabil.

baie-1

Incursiunea pe site-ul magazinului online Evivo.ro, designul produselor, respectiv preţul acestora ma provocat să îmi fac o listă cu ce ar trebui înlocuit în „cutiuţa plina cu amintiri”. Bucătaria avea nevoie de mai puţine schimbări, aici fiind nevoie doar de o baterie de bucătărie şi o chiuvetă, iar misiunea a fost una grea, oscilând între o chiuvetă bucătărie granit, o chiuvetă bucătarie compozit şi o chiuvetă bucătarie granit compozit anticalcar trapezoidală. Varianta pe care am ales-o în final a fost acea chiuveta trapezoidala, motivul fiind acela că ma va ajuta să îmi organizez activităţile într-un mod mai facil (într-o parte spal vase, iar în cealaltă pot pune mâncarea la răcit, în apă).

baie

 

Baia avea nevoie de mai multe accesorii, un set de baterii sanitare baie, un dozator pentru săpun lichid, un suport pentru periuţe de dinţi, un suport pentru hârtie igienică şi unul pentru prosop. În timp ce încercam să identific produsele de care aveam nevoie, am rămas uimită de serviciile oferite de Evivo.ro : garanţie pâna la 15 ani, livrare în maxim 48 de ore inclusiv posibilitatea verificării coletului la livrare, plata ramburs şi transport gratuit în cazul unei comenzi de peste 300 lei.

Imediat ce tata a ajuns acasa, i-am povestit ce am făcut şi bineînţeles, l-am întrebat dacă mă susţine financiar să pot duce la bun sfârşit planul. Tata a acceptat propunerea mea, doar cu condiţia de a nu îi spune mamei, în ideea de ai face o surpriză. Am plasat comanda, iar  plata a fost făcută prin ordin de plată, luând în calcul faptul că în momentul livrării comenzii să nu fie acasă doar mama, astfel supriza ducându-se pe apa sâmbetei.  Destinul a făcut ca mama să primească coletul, despre care nu ştia nimic, până când la sunat pe tata, care i-a spus întreaga poveste, reuşind astfel să îi umple ochii de lacrimi, conform spuselor mamei.

baie-2

Eviro am identificat, casa s-a modernizat , iar mama s-a emoţionat.

Lasă un răspuns

