Nu spune nu înainte de a încerca

În urmă cu mai bine de 4 – 5 ani, spre uimirea mea când întâmplător am ajuns într-un cabinet stomatologic, am constatat spre uimirea mea şi a domnului doctor , faptul că anestezia nu îşi mai face efectul. Ajungând totuşi în punctul culminant, nu am mai avut cum să dau înapoi, astfel că „am avut plăcerea”  de a simţi toată durerea din timpul tratamentului.

durere-de-dinti

În ciuda acestui fapt, am mers la medic în continuare, până când a terminat tot tratamentul pe care îşi propusese să mi-l facă pentru a avea şi eu o dantură perfectă. La final, îmi aduc şi acum aminte, am spus vehement că nu voi mai călca într-un cabinet stomatologic până când nu voi mai rezista de durere.  Timpul a trecut, iar dantura mea a început să îşi facă din nou de cap.

Durerea a început să persiste şi să crească în intensitate, ceea ce ma provocat să încerc să identific un medic care mă poate ajuta şi să găsească o soluţie la problema mea. Întrebând în stânga şi în dreapta, într-un final am ajuns în cabinetul  Doctorului Aristide Dan, unde am început să îi povestesc păţania mea de acum ceva ani în urmă.

dinte

A urmat un control amanunţit şi un verdic din partea medicului, în partea dreaptă jos aveam nevoie de un implant dentar, iar în parte de sus, de această dată  în partea dreapă, era nevoie de o coroană zinconiu, însă era sub semnul întrebării. A urmat o ecoradiografie, care se pare că a confirmat spusele doctorului, astfel că orele de tortură au şi început. Speriată de durerea pe care am simţit-o ultima dată, eram foarte speriată, însă de această dată nu am avut motiv.

Analizând situaţia mea, doctorul Aristide Dan a găsit o soluţie şi anestezia de această dată şi-a făcut efectul. În aproximativ 2 luni de zile dinţii mei arătau perfect, nici măcar nu se sesizau prezenţa celor două lucrări făcute.  În ceea ce priveşte obişbuinţa mea cu acestea, totul a fost ok, în câteva zile m-am obişnuit cu ele ca şi când erau acolo de totdeauna.

dinti-4

 

Au urmat o serie de vizite lunare la cabinet, deoarece  aceste două variante de înlocuire a dinţilor necesită o supraveghere mai srictă în primă fază, dar se pare că totul a decurs normal, iar noile achiziţii îşi fac datoria asemenea dinţilor mei, care din păcate şi-au făcut bagajul şi m-au părăsit. Între adevăraţii mei dinţi şi cei achiziţionaţi nu se sesiza nici diferenţă, astfel că am fost foarte mulţumită de noile achiziţii.  După  aproximativ 6 luni de monitorizare domnul doctor şi-a finalizat misiunea, însă nu şi eu.

Probabil că datorită faptului că doctorul Aristide Dan s-a dovenit a fi un dentist bun, cu experienţă şi foarte, foarte răbdător cu mine, am decis să mă înscriu pe lista persoanelor ce deţin o dantură impecabilă, solicitându-i acestuia să îmi facă şi o albire dentară. De un astfel de tratament a avut parte o pacientă de a domnului doctor, cu care m-am şi împrietenit între timp. Deşi trecuseră aproximativ 5 luni de la efectuarea tratamentului, dinţii Paulei aratau exact ca în momentul realizării albirii, un motiv în plus de a beneficia şi eu de aceste servicii. Zis şi făcut …imediat ce i-am expus domnului doctor ultima mea doleanţă, acesta a acceptat propunerea şi s-a apucat de treabă.

dinte-2

 

În prezent, la mai bine de jumătate de an de la efectuarea tratamentului, mă pot lăuda cu un zâmbet excepţional de plăcut, motiv pentru care mereu sunt cu zâmbetul pe buze, indiferent de starea în care mă aflu.

Lasă un răspuns

