Culese în timp …

În ultima perioadă am tot auzit tot felul de zicale, ghicitori, probleme de perspicacitate care au reuşit să mă provoace să le împărtăşesc şi altor persoane, tocmai de aceea am şi ales să scriu acest articol. În rândule ce urmează am să enumăr toate „ciudăţeniile”  pe care le-am auzit şi am să le notez aici în primul rând pentru a nu le uita, iar în al doilea rând pentru a le împărtăşi şi altor persoane cele auzite de mine.

  1. Mama mamei, soacra tatei si bunica mea.Cati ochi sunt?
  2. Cate fructe poate manca un copil pe nemancate?
  3. Cu gâsca înainte, 17 boboci merg spre baltă în şir unul câte unul. Unul, mai dolofan, are în urma lui 10 boboci. Câte păsări sunt înaintea lui?
  4. Ce trebuie „să fac” cu 15 pentru ca, adunând apoi pe 37, să-mi dea 88?
  5. Într-un coş sunt 10 mere roşii, 6 mere verzi şi 8 mere galbene. Câte fructe trebuie să ia Andrei, pe nevăzute, dacă fratele său doreşte un măr roşu?

steaua-proverbe-zicatori-ghicitori

 

În timp o să încerc să completez listă … asta numai dacă o să mai am ocazia să mai fiu în preajma unor persoane ce spun  „ciudăţenii”.

Lasă un răspuns

