Încercă și tu, se merită

În ultima perioadă românii preferă să mergă în altă țară pentru a munci, astăzi estimându-se că aproximativ trei milioane și jumătate dintre cetățeni României sunt plecați în străinătate. Începând cu  anii `90, o dată cu ieșirea din comunism, românii au început treptat să părăseaască țara în căutarea unui loc de muncă.

0f2e97b58b99862a233e8383f32fe7b3

Imediat cu aderarea la Uniunea Europeană, cifrele  au arat că numărul românilor care au plecat în alte țări pentru a lucra este în continuă creștere, motivul principal constituindu-l  posibilitatea de a avea o viață mai bună.

De-a lungul timpului, românii au reușit să constituie minoritatea principală în unele state ale Uniunii Europene, în top, pe primele locuri situându-se Italia, Spania și Germania. Lipsa locurilor de muncă din țară au făcut ca mulți dintre români să plece în alte țări pentru a munci, ba chiar în timp unii s-au stabilit acolo (luând cu ei și restul familiei rămasă în România).

vio3

Identificarea unui loc de muncă, transportul și cazarea au fost mereu piedicile ce au stat în calea celor care au vrut să plece în străinatate, dar uite că astăzi problema transportului e rezolvată și asigurată de către Viotur, o firmă ce are ca domeniu de activitate transportul internațional de persoane. Indiferent că vorbim despre Transport persoane Germania cu Viotursau Bilete autocar România Anglia prin Viotur, această firmă are o istorie în spate, datorită longivității, promtitudinii, dar și serviciilor puse la dispoziție, oferind posibilitatea plecărilor zilnice, cu autocare și microbuze, din majoritatea orașelor din România spre Germania, Anglia și în numeroase alte țări.

Viotur vine în sprijinul tuturor românilor care merg în altă țară la lucru, în primul rând pentru sunt preluați de acasă și transportați direct la destinație (cu tot cu bagaje) despre care mulți dintre ei nu știu nimic, în timp ce al doilea motiv îl constituie prețurile acceptabile (scopul plecării acestora fiind lipsa banilor , cu alte cuvinte, o mică economie).

vio 2

Andreea, una dintre prietenele mele mai bune a ales Plecări microbuz România – Germania, atunci când a plecat să muncească în Munchen datorită faptului că Viotur transporta călătorii direct la adresa dorită, dar și pentru că aceștia practică prețuri accesibile pentru orice buzunar.

În mai puțin de o lună, la îndemnul prietenei mele, am să plec și eu în Germania, într-o scurtă vizită, binemeritată după mai bine de jumătate de an plin de tot felul de activități ce m-au ținut mereu pe lângă casă. Călătoria către Germania, am ales să o fac bineînțeles cu un autocar Viotur, care mă va prelua din Iași și mă va lasa exact unde locuiește prietena mea, în Munchen.

vio

În ultimele luni, majoritatea persoanelor care  au plecat la muncă  sau în concediu în străinătate (că tot e sezonul), am auit că au apelat la serviciile companiei Viotur, companie ce le-a pus la dispoziție oferte avantajoase pentru biletele de autocar, condiții optime de transport, în același timp  oferind și un grad de siguranță crescut.

vio2

Curioasă cum sunt de fel, am zis să încerc și eu  …. dar sunt convinsă o să fiu mulțumită de serviciile Viotur,  atâta timp cât și Andreea, care este o mofturoasă, mi-a recomandat să îi contactez. Întotdeauna am fost de părere că , astăzi, o recomandare face cât 1000 de fapte, având un effect enorm asupra populației, în același timp atrag clienții noi, astfel că satisfacerea nevoilor uneor clienți conduce către atragerea unora noi.

Un gând despre &8222;Încercă și tu, se merită&8221;

Lasă un răspuns

