Visul unei afaceri

În urmă cu câteva zile am avut un vis, în care se făcea că în urma participării la un concurs, am câştigat o anumită sumă de bani, pe care eram obligată să îi investesc într-o anumită perioadă de timp, începând astfel să obţin profit încetul cu încetul.

trimit-stele-stralucitoare-pe-cerul-viselor-tale_b9b9aab616dade

Visul părea a fi real, însă se pare că m-am trezit înainte să fi avut oportunitatea de a investi banii câştigaţi, dar totuşi trăiesc cu speranţa că în viitorul apropiat visul avut se va transforma în realitate astfel având posibilitatea de a avea parte şi de un final cu happy end.

În ciuda faptului că de obicei nu stau să analizez ceea ce visez, acest vis mi-a trezit interesul, făcându-mă să mă gândesc la ce am să fac în viitor, eventual ce afacere ar trebui să demarez pentru a-mi asigura viitorul, dar şi pentru a  duce la bun sfârşit visul de acum câteva nopţi, care sonsider că a fost un semn.

download

Aseară, în timp ce “hoinăream” pe internet, am descoperit întâmplător o agenţie imobiliară din Bucureşti ce oferă posibilitatea achiziţionării unui imobil (apartament, garsonieră, casă / vilă, spaţiu comercial), o parte dintre acestea fiind  situate într-o zonă strategică a Capitalei, Berceni, cartier apropiat de centrul oraşului.

Atenția mi-a fost distrasă de faptul că Agenția Imobiliară Aria Homes oferă apartamente direct de la dezvoltator, fără intermediar sau  comision, astfel că prețurile sunt cu mult mai rezonabile față de cele practicate pe piaţă, în prezent. Imediat ce am văzut anunțul, visul ce nu a avut sfârșit a început să prindă contur, astfel găsind o bună varianță de a investi banii caștigați și nevalorificați pe parcursul acestuia.

images

Bucureștiul a fost și va fi mereu un oraș „cu trafic intens”, datorită sudenților, afaceriștilor, turiștilor care aleg să viziteze sau să se stabilească în Capitală pentru o anumită perioadă de timp. Cazarea va reprezenta pentru aceștia mereu o dilemă, de fapt, o problemă cu care m-am confruntat și eu pe perioada studiilor , dar și în acele câteva luni în care am lucrat în Capitală, astfel că închirierea unor apartamente la prețuri rezonabile va fi un spijin în beneficiul acestora.

Dacă visul s-ar transforma în realitate și aș avea  posibilitatea de a achiziționa mai multe apartamente la un preț rezonabil, prin intermediul Agenției Imobiliară Aria Homes, aș reuși să îmi pun pe „picioare” o afacere care nu cere foarte multă implicare.Banii câștigați în vis mi-ar fi ajuns să îmi cumpăr 3 apartamente în zonă Berceniului, pe care mai târziu să le închiriez noilor veniți în oraș.

vis

Cartierul a prins viață  începând cu anii 1965, astăzi transformându-se într-o zonă de locuințe care s-a dezvoltatat foarte repede din punct de vedere comercial prin prezenţa marilor lanţuri de magazine, hipermarketuri, piețe, cafenele și restaurante. Pe lângă faptul că a devenit o zonă accesibilă la prețuri, Berceniul  este tranversat de patru stații de metrou, trolebuze și autobuze ce îi asigură legătura cu ale zone ale Bucureștiului.

success

Visul avut în urmă cu câteva nopţi reuşeşte să prinda „viaţă” , Agenția Imobiliară Aria Homes fiind principalul meu punct de reper, însă ce rămâne de făcut este identificarea unei surse de bani, sau poate a unui ascociat, care să mă sponsorizeze cu bani, că idei de valorificare şi înmulţire a acestora găsesc eu pe parcurs.

Lasă un răspuns

