DyFashion direct de acasă

Vara a sosit …. sezonul concediilor a început şi asemenea fiecărui sezon abia început, toată lumea este într-o continuă căutare de  haine de sezon. În ciuda faptului că nu sunt genul de persoană care să „hoinărească” prin magazine ore în şir , îmi place să îmi reînnoiesc garderoba ori de câte ori am ocazia.

perfecte-ro-da-startul-la-shopping-iti-aratam-cele-mai-tari-oferte-cele-mai-noi-colectii-cele-mai-frumoase_size2

Uneori, deşi nu ies în oraş pentru a-mi cumpăra ceva anume,  dacă găsesc ceva care mi se potriveşte nu ezit a-mi cumpăra acea haină sau accesoriu, toate acestea datorită faptului că peste câteva zile sunt convinsă că nu am să-l mai găsesc şi o să îmi pară rău.  Întotdeauna am avut o super-baftă la cumpărături, de câte ori căutam ceva .. găseam cu totul altceva .. deci când  găsesc un lucru care îmi place nu ezit.

Vara este de asemenea şi sezonul petrecerilor de tot felul nunţi, petreceri  în cluburi sau piscine până  la picnicuri sau tot felul de ieşiri cu prietenii în aer liber. Sezonul estival este cel mai pretenţios din punctul meu de vedere în ceea ce priveşte garderoba, cu toate că folosim haine şi accesorii mai puţine faţă de celelalte perioade ale anului. Vara, tot ceea ce purtăm, iese la iveală, astfel că hainele noastre trebuie să arate perfect, ceea ce mă face ca în fiecare început de vară să ies la shopping, deşi nu mă prea încântă ideea.

 

tmp-logo

Anul acesta se pare că am fost salvată de o bună prietenă, Alina, care ştia cât de mult iubesc să îmi caut ceva de îmbrăcat, rochii în special, pe care ştie că le ador.  Imediat ce soarele a început să încălzească atmosfera , am primt de la Alina un link a unui magazin online de haine, ce îmi permite achiziţionarea unor produse ce le deţine în stoc, de această dată fără a mai colinda ore în şir prin magazine după rochii, costume de baie, pantofi, genți sau orice alt timp de îmbrăcăminte.

rr

Gama de produse comercializate de  DyFashion.ro este variată, astfel că indiferent unde plănuieşti să mergi, cu siguranţă pe site găseşti ceva potrivit evenimentului. Rochia care mi-a atras atenţia şi pe care am şi comandat-o a fost Rochia Stzling Dots, rochie ce îmi aduce aminte de copilărie şi pe care am avut ocazia să o port la un eveniment important din viaţa mea, la decernarea unor premii în urma participării la un concurs de gătit în centrul Iaşului.

rrf

Următoarele achiziţii pe care am de gând să le fac zilele acestea sunt trei rochii necesare pentru cele trei evenimente la care am să particip în perioada imediat urmăroare ( două nunți și o cununie civilă) . Rochiile ce mi-au atras atenția sunt   Versatila Bordo, Outstanding Pink  și Beauty Bordo  DzFashion este un prieten de nădejde  şi îmi trimite acasă tot ce am nevoie fără a mai vizita „n”  magazine ore în  şir  în cautarea unei ţinute perfecte.

rrr

De acum  înainte, indiferent că vreau să mă pregătesc pentru sezonul de toamnă, să merg  la plajă sau  la o petrecere , primul magazin pe care am  să-l vizitez direct de acasă va fi DzFashion , astfel fiind scutită de a mai hoinări prin magazine ore în şir, timp în care pot face cu totul altceva alături de cei dragi.

Lasă un răspuns

