Din nou la şcoală ….

În ultima perioadă am devenit o „ fana înrăita ” a evenimentelor şi a cursurilor de tot felul, toate acestea datorându-se în principiu  dorinţei  de a acumula informaţii mereu  si în acelaşi timp să cunosc oameni şi să descopăr locuri noi.

flanco-

De această dată am avut oportunitatea de a participa la #Turneul Scoala Flanco, un turneu ce a avut loc în patru oraşe din ţară, Craiova, Timişoara, Cluj-Napoca şi Iaşi, dedicat în special specialiştilor în jurnalism, PR şi blogging. Povestea despre Content Creation & Storytelling, The Business of Blogging şi Personal Branding a fost prezentată pe parcursul a şase ore de către Cristina BazavanSorina Savu şi nu în ultimul rând de Cristian China Birta, persoane pe care nu m-am gândit niciodată că am să le cunosc personal.

Flanco a fost gazda #Turneului Scoala Flanco unde accesul a fost gratuit, fiecare doritor fiind nevoit să completeze un formular prin intermediul căruia avea  „obligaţia”  de a-i convinge pe cei trei speakeri de dorinţa de a participa, locurile la curs fiind oarecum limitate, 25 pentru fiecare judeţ în parte. #Turneul Scoala Flanco a reuşit să adune în acelaşi loc oameni ce împărtăşesc aceeaşi pasiune, scrisul, care au reuşit în câteva ore să discute liber despre subiecte comune precum storytelling, branding, mediu online, blogging, reţele de socializare, etc., toate acestea într-o atmosferă foarte prietenoasă şi sub coordonarea unor persoane experte în aceste domenii în care noi suntem momentan novici.

flanco-2

Turneului Scoala Flanco fost o iniţiativă grozav de ingenioasă care pe lângă faptul că ne-a oferit oportunitatea de a învăţa lucruri noi din diverse domenii, a oferit şi premii celor mai creativi şi ingenioşi dintre participanţi, toate acestea într-o atmosferă distractivă şi prietenoasă.

Nu e a aşa că sună bine  ? La anul sunt sigur vei participa şi tu !!!!

Experienţa, informaţiile şi întâmplările de tot  felul transmise în numai câteva ore de Cristina Bazavan, Sorina Savu şi Cristian China Birta nu au făcut decât să mă iniţieze şi mai mult în această lume a blogging-ului, o pasiune ce mă provoacă în acelaşi timp  să scriu din ce în ce  mai mult, dar într-un mod responsabil. Dacă până la a participa la curs tot timpul mă gândeam ce anume m-a făcut, m-a provocat să accept propunerea Irinei de a-mi face blog, în acele câteva ore am realizat cât de plăcut este să împărtăşeşti celor din jur ceea ce  simţi  şi ce crezi.  În acelaşi timp ador competiţia, astfel fiind mereu într-o continuă activitate de cucerire a publicului prin multitudinea şi diversitatea subiectelor ce se regăsesc în fiecare articol în parte.

flanco-1

În cadrul #Turneului Scoala Flanco am reuşit să descopăr cine sunt şi cât de mult îmi place să scriu şi să împărtaşesc celorlalti/altora din ceea ce simt, motiv pentru care aştept cu nerăbdare revenirea celor 3 speakeri, Cristina Bazavan, Sorina Savu şi Cristian China Birta la Iaşi.

 

Lasă un răspuns

